Головна » 2020 » Травень » 5 » Завдання для дистанційного навчання із зарубіжної літератури для учнів 7 ,8,9,11 класів на час карантину
19:42
Завдання для дистанційного навчання із зарубіжної літератури для учнів 7 ,8,9,11 класів на час карантину
7 клас 05.05 Тема: Діана Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула» Знайомство зі змістом твору. Фентезі. Поєднання елементів казки і детективу у творі. Завдання: опрацювати матеріал підручника стор. 256-260. 06.05. Тема: Діана Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула». Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. Завдання: опрацювати матеріал підручника стор. 260-266; знати зміст твору; дати письмову відповідь на запитання 1 або 2 на стор.266. Роботу надіслати у Viber 8 клас 05.05. Тема: Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон». Алегоричні образи повісті. Ознаки притчі у творі. Завдання: опрацювати запитання підручника на стор.314-315; дати письмову відповідь на запитання 7 стор. 314. 07.05. Позакласне читання. Барбара Космовська «Буба», «Буба: мертвий сезон» Сімейні цінності у творі. Завдання: прочитати твір Барбари Космовської 9 клас 06.05. Тема: Рей Дуглас Бредбері «451’ за Фаренгейтом» Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії. Тема знецінення культури. Провідні мотиви твору – книги (читання), пожежі, інакомислення. Завдання: дочитати твір, опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=j4_tTHHtHqo 07.05. Тема: Шолом Алейхем «Тев’є-молочник» Тема історичного зламу , який пройшов крізь долю людини й народу на межі XIX-XX ст. Завдання: опрацювати теоретичний матеріал підручника стор.158-160; прочитати 1 частину твору. 11 клас 05.05. Тема: Розвиток зв’язного мовлення (письмово) Складання тез за темою уроку. Постмодернізм –одне з найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть XX-початку XXI ст. Завдання: скласти тези за матеріалом підручника (стор.163-167) Роботи надіслати у Viber для перевірки (Обов’язково!)