6 клас. Тема: Обєкт проектної діяльності: № 5 "Підставка під гаряче"
Спочатку знаходимо аналоги в інтернеті,а потім розробляємо план роботи під свій обєкт.
Під час роботи дотримуємося положень "ІНСТРУКЦІЯ З ОХОРОНИ ПРАЦІ У НАВЧАЛЬНИХ МАЙСТЕРНЯХ
(ПЕРВИННИЙ ІН СТРУКТАЖ)" - положення інструкції актуальні і дома !
Обєкт проектної діяльності: № 6 "Свічник "
Спочатку знаходимо аналоги в інтернеті,а потім розробляємо план роботи під свій обєкт.
Під час роботи дотримуємося положень "ІНСТРУКЦІЯ З ОХОРОНИ ПРАЦІ У НАВЧАЛЬНИХ МАЙСТЕРНЯХ
(ПЕРВИННИЙ ІН СТРУКТАЖ)" - положення інструкції актуальні і дома !
7 клас. Тема:Обєкт проектної діяльності: №3 "метальний планер"
Обєкт проектної діяльності: №4 "Елементи ланшафтного дизайну
Обєкт проектної діяльності: №5 "Я споживач" - малярні роботи
Спочатку знаходимо аналоги в інтернеті,а потім розробляємо план роботи під свій обєкт.
Під час роботи дотримуємося положень "ІНСТРУКЦІЯ З ОХОРОНИ ПРАЦІ У НАВЧАЛЬНИХ МАЙСТЕРНЯХ
(ПЕРВИННИЙ ІН СТРУКТАЖ)" - положення інструкції актуальні і дома !
8 клас Тема:Обєкт проектної діяльності: №4 "Світильник" Попередження !!! Використовувати живлення не більше 12 вольт ! Відповідно лампу розжарення чи світлодіод з напругою живлення не більше 12 вольт !
Обєкт проектної діяльності: №5 "Моя зачіска"
Спочатку знаходимо аналоги в інтернеті,а потім розробляємо план роботи під свій обєкт.
Під час роботи дотримуємося положень "ІНСТРУКЦІЯ З ОХОРОНИ ПРАЦІ У НАВЧАЛЬНИХ МАЙСТЕРНЯХ
(ПЕРВИННИЙ ІН СТРУКТАЖ)" - положення інструкції актуальні і дома !
9 клас Тема: Обєкт проектної діяльності: "Ручка для напилка,товкачка"
Виконати - технологічну картку , вивчити будову токарного верстати по обробці деревини - СТД - 120
Записати в зошиті інструкцію № 6Т
ІНСТРУКЦІЯ З ОХОРОНИ ПРАЦІ ПРИ РОБОТІ НА ТОКАРНОМУ ВЕРСТАТІ З
ОБРОБКИ ДЕРЕВИНИ №6Т___
1. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПЕРЕД ПОЧАТКОМ РОБОТИ
1.1. Правильно одягніть спецодяг (застебніть його на всі ґудзики, сховайте волосся під
головний убір).
1.2. Ретельно підготуйте своє робоче місце до безпечної роботи.
1.3. Уважно вислухайте вчителя й отримайте завдання на урок.
1.4. Підготуйте до роботи свій інструмент і пристрої, впевнившись у їх справності.
1.5. Перевірте надійність кріплення захисного кожуха пасової передачі.
1.6. Перевірте надійність з'єднання захисного заземлення, занулення з корпусом верстата.
1.7. Перевірте, чи немає у заготовці сучків, тріщин.
1.8. Установіть підручник із зазором 2-3 мм від деталі, що обробляється, і закріпіть його на
висоті центрової лінії заготовки.
1.9. Перевірте роботу верстата на холостому ходу.
1.10. Забороняється розпочинати роботу без дозволу вчителя.
2. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС РОБОТИ
2.1. Під час практичної роботи учні виконують тільки ті види робіт, які доручив учитель.
2.2. Використовуйте справний, добре налагоджений інструмент.
2.3. Використовуйте інструмент за призначенням. Інакше можна не тільки зіпсувати його, але
й отримати травму.
2.4. Подавайте інструмент плавно, без сильного натиску,
2.5. Своєчасно посувайте підручник до деталі, що обробляється, не допускайте збільшення
зазору.
2.6. Щоб уникнути травм під час роботи:
• не нахиляйте голову близько до верстата;
• не приймайте і не передавайте предмети через верстат, що працює;
• не заміряйте деталь до повної зупинки верстата;
• не зупиняйте верстат, гальмуючи деталь рукою;
• не залишайте ввімкнутий верстат.
2.7 Не відволікайтесь під час роботи і не відвертайте увагу інших.
2.8. Утримуйте робоче місце в чистоті.
2.9. Дбайливо ставтесь до устаткування, верстаків, інструментів.
2.10. Інструменти загального користування беріть із дозволу вчителя і відразу після
користування повертайте їх.
2.11. У випадку вимкнення струму в мережі негайно вимкніть верстат.
3. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ РОБОТИ
3.1. Упорядкуйте робоче місце, приберіть деталі, матеріал, сміття, відходи.
3.2. Приведіть інструменти у справний стан.
3.3. Старанно приберіть робоче місце (стружку не здувайте і не змахуйте руками).
3.4. Покладіть інструменти в порядок, установлений учителем.
3.5. Приведіть до ладу свій одяг і залиште майстерню з дозволу вчителя.
3.6. Після виходу учнів чергові розпочинають прибирання приміщення.
|